About Me

My photo

A normal girl who loves to eat, travel and trying new things. We loves to blogs and taking pictures too. If you want to know more about what we eat and what we do, check out our blog

Sunday, June 01, 2008

给你的歌

我写的歌 只唱给你听
因为你 了解我的讯息
你的鼓励 像空气紧随我的呼吸
不断的 给我飞的勇气

你说我的歌 是生命的旋律
有快乐 和希望很积极
我的努力 因为你而变得更有意义
答应你 永远都不放弃

* I Wanna Be 你永远的回忆
用最美丽的旋律 填补你悲伤的空腺
I Wanna Be Your Angel Until The End Of The World
不管你身在那里 都守护你 (是痛苦还是没有问题)

我写的歌 只唱给你听
因为你 了解我的讯息
我的努力 因为你而变得更有意义
答应你 永远都不放弃

Repeat *

I Wanna Be 你永远的回忆
一年四季你的消息 我都会清晰的收在心里
I Wanna Be Your Angel Until The End Of The World
你给我爱的勇气 生存的意义

请你相信 为了你
我什么都愿意

No comments: