About Me

My photo

A normal girl who loves to eat, travel and trying new things. We loves to blogs and taking pictures too. If you want to know more about what we eat and what we do, check out our blog

Sunday, June 01, 2008

You Get A life

当你说爱已经不再
当你坚持要分开
我的心好空白
我竟然说 Don't Mind
表现得很慷慨
你离开却没说 Bye Bye
我的灵魂在发呆
世界一片黑白
我以为看得开
感觉却很悲哀

* 忽然心痛蔓延到体外
难过得像迷路的小孩
怎么 I Don't Know Why
这算不算意外

** 你知道我的爱 只为你而存在
每一天都期待 幸福未来
为了你把方向更改
不必用 他的爱回应我的伤害
既然爱已不再 也不必说明白
U Get A Life (就让我独自承受悲哀)

Repeat *,**

Repeat **

No comments: